BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

2 Nisan 2012 Pazartesi

BLOGUM OLMADAN ASLA

İçimizden geldiği gibi biraz ondan biraz bundan biraz şundan doğal olan her şeyde buluşalım.
Uzunca bir zaman bloguma küsüp,onu terkettikten sonra daha fazla dayanamayıp suçlu suçlu,süt dökmüş kedi gibi tuttum yeni blogumun yolunu ;
Anladımki blogum olmadan olmuyomuş bikez daha,bikez daha bir daha asla unutmamak üzere anladım

1 yorum:

  1. Nihayet anladın bensiz yapamıyacağını,seni ne çok sevdiğimi,saydığımı,sırrını sakladığımı,omuzumda ağladığını,bana içini döktüğünü,beni görmeden yapamadığını,nihayet anladın biraz geç oldu,uzun ayrılıklarımız oldu senle ama olsun bak yinede kavuştuk,umarım bir daha hiç mi hiç ayrılmayız,ayrılmamamızı dilerim,,,hoşgeldin Can...

    Blogun/Terkettiğin Blogların/Haklarını yediğin Emeklerin/Bir çırpıda ardında bıraktıkların/Ama asla unutmadıkların/Ve seni unutmayanlar adına,tekrar hoşgeldin güzel insan....

    Sevgilerimle,selamlar olsun....

    Blogun sana mektup yazsaydı eğer sanırım buna benzer şeyler yazardı bende haddim olmayarak blogunu konuşturdum,,,,hoşgeldin :)

    Sevindim seni tekrar gördüğüme,haber verdiğin içinde teşekkürler,öpüyorum,bir daha gitme sakın...

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...