BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

16 Mayıs 2012 Çarşamba

BAKIN BURDA NE VAR ????

Az önce canım sıkıldı öle boş boş nette gezinirken ne farkettim!!!!!
çok hoşuma gitti ve hemen duymayan haberi olmayanlar varsa bir an önce duyurayım istedim öncelikle fiyatı ve vücut analiz baskülü olması dikkatimi çekti.
daha önce bluelight marka ürün kullandım çok memnunum ama baskül ilk defa eğer alıp deneyeniniz varsa banada bildirirse çok sevinirim hem bana hemde almak isteyen diğer arkadaşlara fikir olur diye düşündüm
detaylı incelemek isterseniz   buaraya tık tık....

eee neler yapıyorum bu günlerde birazda ondan bahsedelim
aslında efenin gösterisi nerden baksan bir aydır öyle yormuşki beni
havaların kötü olmasıda dinlenmem için büyükçe bir bahane oldu
bir kaç gündür efenin öğretmeninin raporlu olmasından ötürü
oğluşumla vakit geçirdik,oynadık güldük kısacası birlikte kişnedik hahahah:))))
 çocuklarımla vakit geçirmeyi tüm anneler gibi çok seviyorum ama
onlar büyüdükçe kendi dünyalarını kurmaya çalışıyor benden ziyade
arkadaşlarıyla vakit geçiiryorlar
aaa nediyorum ben kıskanç anne profili çiziyorum sankiiiiii heheheheh
ama onlar benim her şeyim allah kimseyi çocuklarından ayrı düşürmesin
                                               amin,amin,amin,

tartı hakkında fikirlerinizi bekliyorum ayrıca unutmuşum fiyatı:19.90 tl

4 yorum:

  1. merhaba ,
    blogger annelerden iadei ziyarete geldim.tekrar gorusmek uzere blogunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. obir anne:hoş geldiniz çok tesekkür ederim sevgiler

      Sil
  2. Merhabalar,,BLOGUMA ZİYARETİN VE GÜZEL SÖZLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER ARTIK BİRLİKTEYİZ NE GÜZEL SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KAL:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamzeli anne:hoş geldin ben tesekkürederim sevgiler

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...