BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

30 Nisan 2012 Pazartesi

İşte benim hayatımdan kesitler ;şizofren anne ve kızı



Bir önceki postumda bakmak isterseniz tık tık  kendi hayatımı anlatan bir post yazıcağımı söylemiştim.
Ama söylemesi kolay neresinden başlanır, nasıl anlatılır ?
aslında blogumda hiç acı ve hüzün içeren içerik olmamasına özen gösterme kararı almıştım blogumu ilk açarken ama hüzün benim göbek adım olunca bahsi geçmedende olmuyor demekki;
ben ilk acıyla 6 aylık bir bebekken tanışmışım hiç hatırlamasamda 6 aylıkken babamı kaybetmişim bir iş kazası sonucu:((
ogünden sonra hayatımız iki kişilik bir roman gibi yazılmaya başlamış romanın adı :şizofren anne ve kızı
annem babamı kaybedince ruhsal olarak çökmüş tabikiii doğal olarak kimsenin sahiplenmeyip ilgilenmediği canım annemin hastalığı gün geçtikçe ilerleyip şizofren oluvermiş.
şizofren oluvermiş demek okadar kolayki ancak yaşamak hiç öyle değil.
annem bir daha asla evlenmedi şizofrendi ama oda bir kadındı sonuçta tüm hayatını bana bende o küçücük yüreğimi,toz pembe hayallerimi ona adamıştım.
İşte asıl annemin hastalığını anlatmamdaki neden 15 yaşında neden evlendirildiğim sorusunun birinci ve tek cevabıydı.
Annem rahatsız olduğu için dayılarımın sözde bana bişey olacak başıma kötü bir hal gelecek korkusu ile evlendirilmek istenmiştim. Tamda anadolu lisesi sınavlarını il birincisi olarak kazanmışken:((
yapılırmıydı bu bana okadar oturmuştuki içime hala kabuk bağlamamış bir yaradır içimde okumak isterken okulundan koparılmış hayatın kollarına bir eş,bir anne sıfatı yüklenerek atılmıştım.Her nekadar olmaz dediysemde sesimi aileden hiç kimseye duyuramadım velakin istedikleri oldu 15 yaşında evlendim görücü usulü!!!
fakat rabbim öyle bir insanı çıkarmıştıki karşıma tüm bu olumsuzlukların içinde kapkaranlık dünyama ışık olmuştu sanki eşim Erol .
o kadar sevdim okadar aşık oldumki onun karakterine beni sahiplenmesine şimdi iyikide evlendirmişler diye nerdeyse dua edesim var onlara
canım benim eşim(erol)her şeyim oldu benim annem,babam,kardeşim,amcam,dayım,arkadaşım,sevgilim kısacası tüm hayatım .
16 yaşında aldım kucağıma ilk çocuğumu (zeynep nur) kızımı
nasıl annelik yapardım,zaten ben çocuktum hep bunları düşünerek geçti 9 ay hamilelik süreci korkularım,kabuslarım kızımı kucağıma alınca son buldu okadar kutsal bir duyguyduki annelik kızımı kucağıma aldığım ilk andan beri sanki yaşım 30 olmuş öyle bir olgunlukla sahiplenmiştimki anlatamam sizlere.....
ŞİMDİ 4 ÇOCUK ANNESİ 32 YAŞINDA EŞİNİ VE ÇOCUKLARI TARİFİ İMKANSIZ BİR SEVGİYLE SEVEN ÖLÜMÜNE BAĞLI BİR EŞ,BİR ANNE OLARAK KARŞINIZDAYIM İŞTE....
ilerleyen günlerde beki neden 4 çocuk sorusunun cevabını vermek üzere bir yazı daha hazırlıycam umarım takipte kalırsınız sevgiler.....

2 yorum:

  1. CANIM HAYATINLA İLGİLİ KISA VE HÜZÜNLÜ BİR ÖZET OLMUŞ
    GEÇMİŞTE SENİ MUTLU EDEN ETMEYEN HER ŞEYLE SEN SENSİN
    YAPMAK İSTEDİKLERİMİZE GELİNCE GERÇEKTEN BİLMEK GEREKİYORKİ KADER HER ZAMAN TASARRUFUMUZUN DIŞINDA BİZE CEEE DİYOR AMA SENİN GİBİ ŞÜKÜRE SEBEP OLUYORSA BİNLERCE ŞÜKÜR RABBİME
    BENDE İSTEDİĞİM KADAR OKUMAMA RAĞMEN İSTEDİĞİM KADAR ÜRETEMEMEKTEN RAHATSIZIM AMA HER ZAMAN ŞÜKÜRLER EDİYORUM RABBİME BU NİMETLERE KAVUŞAMAYIP RÜZGERDE SAVRULAN İDRAKSİZ BİR TOZ OLABİLİRDİM...

    YanıtlaSil
  2. canım çok tesekkürediyorum bu güzel yorumun için sağol varol sevgiler

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...