BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

1 Mayıs 2012 Salı

Eşimden sürpriz hediyeler!!!


Erol dün akşam bana çok süper bir sürpriz yaptı.Daha anneler gününede var ama gerçekten şaşırttı dün akşam beni .
aaaa canım hayırdır düğün değil ,bayram değil hayret dedim;
küplere bindi " ben sana hiçmi hediye almıyorum kadın neden böyle diyosun "diye ama neyse heheheh

 aaa aslında şöyle bir düşündümde azcık nankörmüyüm neyim.Gerçektende nankörüm ben:((kıyafetlerimin,evdeki süs eşyalarının ve kozmetik ürünlerimin yarısı hatta haksızlık olur tamamına yakını eşimin hediyesi.
aman hemen sustum süt dökmüş kedi gibi suçluyumya adam hediye almış ne çemkiriyon kadın dedim kendi kendime vee çevir kazı yanmasın moduna geçtim hemennn
 ayyy canım hiçde söz etmemiştin,hiç alacağından bahsetmedin falan filannn saçmaladım durdum işte ...
"canım ya sende bir hoşsun,sürprizden bahsedilirmi ?" diyo zavallım hala
canım benim çok seviyorum ben seni yaa :))
inşallah ilk kulandığım günde onunla ilgili bir post yazmayı pilanlıyorum bakalım nereye giderken kısmet olcak kullanmak hep birlikte görelim.hepinize sevgilerrr hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınız harika ! Lg destek firması olarak paylaşımlarınızı takip etmeye devam edeceğiz.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...