BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

13 Eylül 2012 Perşembe

BURAM BURAM TARİH KOKAN SİVAS'IM


Merhaba arkadaşlar bu günki postum misafirlerimizle birlikte yaptığımız 
çifte minare gezimizden bi kaç kare buram buram tarih kokar benim memleketim havası çok soğuktur belki ama inanın insanları çok sıcak ve samimidir:))))




sizinde bir gün yolunuz Sivas'a düşerse çifte minaremizi,ulu camimizi,buruciye  medresemizi,kongre müzemizi,inönü konağımızı görmeden en önemlisi etli ekmek,sivas köftesi ve yayık ayranımızı içmeden gitmeyin.........



bi kaç resimle sizleri başbaşa bırakıyorum ve siz bakerken ben ufak ufak kaçıyorum allaha emanet olun......
sevgilerrrrr......

















3 yorum:

  1. Memleketimin her yöresi her köşesi çok kıymetlidir. Allah bu vatanı bölmek isteyenlere fırsat vermesin.
    Bizde gezinize ortak olduk teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. amin hemşerim ağzına sağlık ziyaretin için çok tesekkürler:))

    YanıtlaSil
  3. bir dahakine bende gezerim oraları inşallah.şimdilik düğün dernek telaşı ama sadece gezmek için gideceğim memleketime inş.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...