BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

10 Eylül 2012 Pazartesi

BU GÜNLERDE NELER YAPTIM(Düğün fotoları devam)


Evet bu günde düğün fotolarımızla devam ediyoruz okadar güzel anlar yaşadıkki okadar güzel fotolar varki hepsini paylaşmamın imkanı yok zaten bi kaçını böle karışık şeklinde ekleyip sonra gezi fotolarına geçicem inşallah...... 
aşağıdaki resimdeki benim kızım zeynep ve eşimin kuzeni( benim için kuzenden öte kardeş) emine sultan kendileri hahahahah hele onun bide kızı var sudemiz bayılıyorum ona ......

burdada misafir sudemiz annesiyle birlikte  nedenmi misafir sude obenim eşime hep misafir dayı der eşim onlara bi defasında misafir olarak gitmişti hep öle hitap etti çok hoşumuza gitti ve bizde ona misafir sude demeye karar verdik ve kendiisnide çooookkkkkkk sevdik şimdiden özledik bile suuudoş seniiii:)))

bu resimse benim küçük kızım ahsenimmmm iyiki varsınız kuzularım benim:)))



burdada sivas paşabahce gezisinden küçük bi kare:))


 canlarım yavrularımmm  ama en küçük oğlum yok onun resim çekinme fobiis var napsın sayemizde usandı belkide kuzumm  emineeeee bunlarda benim üçü bir aradalarım hahahahahah:)))))
evetttt şimdilik bu kadar yeterli sanırımm ............
hoşçakalın.,.,.,., öpücükler.,.,.,.,

1 yorum:

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...