BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

3 Mayıs 2012 Perşembe

EVİMİN SALONUNU YENİDEN DÜZENLEDİM:))

Bu gün hava yağmurlu ve çok karışıktı,aslında başka planlarım vardı evde oturmak değildi aklımdaki ancak havanın azizliğine uğradım bu defada ...
ben evde oturunca hemen canım sıkılır ve sağı solu didiklerken bulurum kendimi çünkü hiç boş duramıyorum 
önceden beri süre gelen bir alışkanlık işte :))))


bende birde baktım salonu didikliyorum burda ne vardı buraya ne koymuştum,şu nerdeydi ,bu burdaydı derken salonu komple boşalttım sonra olmadı hepsini sildim süpürdüm temizledim ohhhh misss oldu salonum valla 
işin komik tarafı bir yandan hafif hafif yağmur çiseledi ben cam sildim heheheheh
görenler deli bu kadın demekten kendini alamamıştır her halde:))))


 hem temizledim hemde büfe hariç tüm mobilyaların yerini değiştirdim .şimdiki konsolun yerinde önceden tv ünitesi vardı konsolda tv ünitesinin  yerindeydei masanın yan tarafında.
 tekli koltuklar çarpraz bir şekilde tam karşıda üçlü koltuk olan yerdeydi falan işte keşke değiştirmedende resmini çekseymişim:(
neyse kızlar bu haliyle fazla uzun süre durmaz benim gibi kurtlu birinin elinde merak etmeyin bi dahakine daha bol resimli bir post yapıcıııımmmm
solanumuz bu haliyle misafirlerimizi ağırlamaya amade artık gelsin misafirler,eş,dost,akraba,arkadaş seviyorum be ben misafir ağırlamayıııı
neyse kızlar benden bu günlük bu kadar görüşenedek hoşça kalın sevgilerrrrr

2 yorum:

  1. Ohh her yer tertemiz olmuş misler gibi güle güle kirlet olurmu :)
    nasılsın bakalım? kaç tane salavat çektin haber verirsen sevinirim,öperimmm,selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin gülcanım çok saol sen nasılsın sevgiler canım salavata gelince hemen sayfana geliyorum

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...