BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

4 Mayıs 2012 Cuma

NEDEN 4 ÇOCUK??????????

        öncelikle merhabalar tüm blog dostları;
geçenlerde yayınladığım postta burdan bakabilirsiniz hayatımdan kısa kesitler paylaşmış sonrasında hem 15 yaşında evlenip hemde neden 4 çocuk yaptığımı paylaşacağımın sözünü vermiştim.
Öyleyse hemen sözümüzü tutup biran önce anlatmaya başlayayım.
ben çocukluğum boyunca hala da kalabalık aileleri çok sevdim ve onlara özenerek yaşadım ve yaşıyorumda.
           benim kardeşim,abim,ablam olmadı hiç nasıl duygulardır bilemem ama taaaa çocukken kendime söz vermiştim  eğer bir gün evlenirsem ve allah bana bir çocuk verirse asla onu yalnız bir başına büyütmeyecek,çokca kardeş yapacaktım.
ve rabbim nasip eyledi şimdi 2 kızım,2 oğlum var şimdiden hayaller kuruyorum onları evlendiriyorum hep birlikte toplanıp geziyolar eğleniyolar,beni ziyarete geliyolar falan,filan işte kendimi böyle avutuyorum onlar benim gibi yalnız kalmıyacak diyorum seviniyorum duygulanıyorum
             hiç kardeşim olmadı ama eşimin kardeşleri bu eksikliği elinden geldikçe doldurmaya çalıştılar sağolsunlar ama gönül işte hep gerçek kardeş özlemiyle yandı durdu  ....

ama napalım demek ki rabbim böyle istediyse hayırlısı böyleşmiş deyip yüce yaradanın isteğine boynumuz kıldan incedir.
şimdi ise hayalimdeki gibi kalabalık 4 çocuklu bir aileyiz işte ;
öyleyse NE MUTLU BANA ::))))).
sevgiler bybyby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...