BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

2 Mayıs 2012 Çarşamba

DÜN GECE AKSU PARKTAYDIKKK


Bu postumu okurken TUBA CAN ve ÇATI KATI  nın kampanyasına göz atmak isterseniz bağlantıya tıklamanız yeterli:)))
Eeee gelelim dün akşam neler yaptığımıza  dün sabahtan beri çocuklar Aksu parka gidelim diye 4 koldan bastırıyolar benim tuttu bir kere gıcıklığım  halbuki bizim eve 5 dk mesafede   hayır dedim başkada bişey demedim
ama hayır dememinde kendimce bencilce bir sebebi vardı tabikiiii
neymi?oğlum efenin sürekli gidelimmi diye boynuma sarılıp beni öpücüklere boğmasıydı tabikide:))) evet desem daha yanıma bile gelmez veled:))))

 bende bu durumu elimden geldiğince kullandım doğal olarak.sonunda gittik tabiki mis gibi hava çiçek açmış ağaçlar dört bir yandan gecenin karanlığını yaran canlı müzik ohhh biz mest tabiki hele efe zevkten dört köşe!
çocuklar oynadı,gezdi eğlendiler bense gömüldüm telefonum mobil resim paylaşmak derdindeyim ama tuttu bir kere aksiliği başarısız dedi durdu satlerce deli etti beni aslında bu postu ordan online bir şekilde paylaşmaktı niyetim ama netin azizliğine uğradım bidefa :(((



geç satte geldik eve artık ne netle uğraşacak halim nede post yazasım vardı çocuklar duş aldıktan sonra direk uyuduk valla uyumak gibisi varmı beeee böyle  bir yorgunluktan sonra....

neyce canlarım benden bu günlük bu kadar görüşünceye kadar hoşçakalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...