BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

29 Nisan 2012 Pazar

Evime Yeni Cicilerr:))))))



Geçenlerde canım sıkıldı  aldım çocukları da şöyle bi gezelim,tozalım hava alalım dedik,
zaten dün de bebek görmeye gitmiştik ondan da ayrı bir postla bahsedeceğim tabiki...
ancak yeni cicilerimi hemen zaman kaybetmeden paylaşmak istedim yoksa çatlarım alimallah heheheh
gez gez öldük ayaklarımız su topladı desem yeridir sabah 11 akşam 5.30 eve dönüş saatimiz yorulduk ama değdi çocuklarımla vakit geçirmeyi seviyorum .

Çünkü ben çok genç yaşta anne oldum 16 yaşındaydım ilk kızımı kucağıma aldığımda onlarla birlikte büyüdüm .Çok zorlandım ama rabbim yardım etti büyüdüler işte şimdi ben 32 ,kızım 16 yaşında arkadaş gibi geçinip gidiyoruz :)))
niye bu kadar erken diye sorduğunuzu duyar gibi oluyorum onunda ayrı bir postu gelecek inşallah kendi hayatımı anlatan!
takipte kalın :)))))
şimdi gelelim mumluklarımıza aslında ben bu mumlukların fıstık yeşil rengini gördüm mükaş'ta ancak benim evimin rengiyle uyumlu olmadığı için alamadım aradım durdum bordo rengini(aslında bordo renk resimde kırmızı çıkmış)sonunda İstanbul avm de buldum geçenlerde kaaçırırmıyım hemen aldım.niye bu bordo kırmızı manyaklığı derseniz işte evimden bazı kareler sanırım resimler yeterince açıklayıcı olacaktır.
bu günlük bu kadar görüşmek üzere sevgiyle kalın......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...