BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

27 Nisan 2012 Cuma

Çocuğunuz Varsa; Dikkat!!!! Patlak Top çıkabilir !!



Dün sinirlerimin tavan yaptığı,sabır haznemin taban yaptığı bir anın görüntüsüne şahit olacaksınız
 aşağıdaki fotoda.
Eğer çocuğunuz varsa evde her an her şey olmaya müsaittir.Aşağıda gördüğünüz foto oğlum Efe'nin şaheseridir  efendim;
Sizlerde de zaman zaman böyle şeyler oluyormu ? yoksa efe beni delirtmek için kastenmi böyle davranıyor bilemedim.

Zaten Efe'nin yüzünden misafir çatal,bıçak,kaşık takımım asla mutfağa gelemiyor salonda pinekler vaziyette takımlarım.Günlük kullandığım kaçık çekmeceminde son durumu  bu!
dün bu görüntüyü görünce çileden çıktığımı anlayan Efe;napıyım anne ortada bıraksam  atardınnn!!!deyipte bana koşarak sarılınca cinnet geçirmiş halimden eser bile kalmadı.
annelik işte böyle bişey eğer bunu başkasının çocuğu yapsa biz annelerin tepkisi ne olurdu acaba???
Ama efe her ne kadar çok da yaramaz olsan zaman zaman beni delirtsende iyiki varsın yavrum seni çok seviyorum.            HOŞÇAKALIN........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...