BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

26 Nisan 2012 Perşembe

Hımmmm!!! Meleklerin Fısıltısı !!!!!!!!!!


Bir kaç gündür çok fazla bir kırgınlık,halsizlik ve bitkinlik var bende.İki gündür kös kös oturuyorum evde canım hiç bişey yapmak istemiyor.Ama alışmışım bişeyler yapmadanda duramam bende geçenlerde alıp daha okumaya fırsat bulamadığım kitabımı okudum ve bititirdim sonunda .Evde oturmam işe yaradı sanki hehehehe
gelelim kitabımıza..
  Meleklerin Fısıltısı bu kitabı ilk alıp okumamdaki neden  ilk önce ismi cazip geldi bana birde yazarın ilk eseri olması destek amaçlı falan.
Aslında giriş bölümü çok güzel ve sürükleyici ama daha sonraları biraz sıkmaya başladı sanki ancak tam sıkıldım amannn dediğiniz anda yeniden bir heyecan katmayı başarabilmiş genç yazar:))
kitabın ana konusu;Doğa üstü güçleri olan bir türk'ün yani Fırat'ın olağanüstü yeteneği ve başından geçen enteresan olaylar anlatılıyor.
Üniversite hocası Hakan beyin Gizemli cinayeti bu cinayetin Fırat'ın üzerine yıkılması ve tam o sırada Fıransız bir bayan bakan tarafından Fırat'ın yurt dışına kaçırılmasını konu alıyor.
Aslında herkesin okuyacağı türden bir kitap değil sanırım, malum kitap okumak ,okurken zevk  almak çok göreceli bir kavram .
Ancak macera ve fantastizim den hoşlanıyorsanız size göre bir kitap diyebilirim.
Neyse canlar bu günlük bu kadar ben kaçar.....
sevgiler .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...