BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

25 Nisan 2012 Çarşamba

DİN DAN DON!!! SÜRPRİZ BİR KARGO PAKETİ DAHAA!!!!!!!!!!!


Hepinize merhaba blog dostları :)))
Bu gün sürpriz bir kargo paketi daha aldım,sürpriz diyorum çünkü;aslında doğadan zaman zaman, yeni bir ürünü çıktığı anda aklına estikçe yapar böyle jestler......
Ama günü ve zamanı hiççç belli olmaz ,olmasında zaten seviyorum ben böyle sürprizleri:)))

Eeee  şimdi bu doğadan yeşil çayın yeni bir çeşidi olan CHAİ (baharat karışımı )yi sizlere takdim etmek istiyorum.
doğadan yeşil çay chai içerisindeki baharatların antimikrobiyal etkisi ve canlandırıcı desteğiyle zinde kalmaya yardımcı oluyor.
Özelliklede baharatların kokusu ve tadı mükemmel .Denemediyseniz hiç durmayın ben yeşil çayın şimdiye kadar tüm çeşitlerini denedim sanırım bu chai vazgeçilmezim olacak!
Şık çanta içerisinde gönderdiği doğadan  yeşil çay için doğadan ekibine  çok tesekkür ediyorum.
Özelliklede Doğadan Gıda Ürünleri San. ve Paz. A.Ş Halkla işler sorumlusu Tuğba Özbakır Hanım Efendiye
Sizlerde denemek ,doğadan ailesiyle tanışmak isterseniz yukardaki linke tıklaya bilirsiniz.
Tekrar teşekkürler DOĞADAN Ekibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...