BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

24 Nisan 2012 Salı

NİŞANA DİYE GİDİP ACİLDE SABAHLAYAN ZAVALLI BEN



Nişanımız vardı diye bahsetmiştim dün twitterfacebook sayfamda ,
nişan eşimin kuzeni Burcu'cuğumundu canım benim binbir hevesle gittim nişana ama;
biraz oturduktan sonra çok şiddetli bir sancı ve ağrıyla boğuşmak zorunda kaldım aslında dünlük bişey değildi bir kaç gündür ara ara beni ziyaret eden ağrılarım dün akşam tam anlamıyla esir aldı diyebilirim.
değerli belediye başkanımız sayın Doğan Ürgüp 'te(ok işaretiyle gösterdim) nişanımızı onurlandırmıştı.
Ancak rahatsız olduğum için yerimden bile kalkamadım tek kare fotoğrafta bulunumadım.

 Neyse kısmetdiyelim artık acilen hastaneye gittim serum ve ağrı kesicilerden sonra şimdi nispeten daha iyyim.Çok şükür.
FOTOĞRAFLARIN KALİTESİ BİRAZ DÜŞÜK ÇÜNKÜ KIZIM ÇEKTİ FOTOLARI MALUM BEN OTURDUĞUM YERDEN KALKAMADIM ÖLE OTURDUM UN ÇUVALI GİBİ......
 Uzun lafın kısası diyelim ve canım burcuma ömür boyu mutluluklar dileyelim birlikte.....
hadi bakalım 1-2-3 deyince hep bir ağızdan

                                              MUTLULUKLAR CANIM BENİM
 Ok işaretiyle gösterdiğim belediye başkanımızın değerli eşi


2 yorum:

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...