BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

23 Nisan 2012 Pazartesi

ÇOCUKLARIMLA PARK SEFASI !!!




 Benim küçük oğlum Efe çok acayip yaramaz zeki ve tarif edilemez bir çocuk die kestirip atayım bari ;Aslında bu özellikler bir benim oğlumla sınırlı değil zamane çocukları böyle fena bişey oluyorlar işte!

          Dün efe parka gidelim die tutturunca rahatsız olmamama rağmen gittik onlar oynadı eğlendi bende miss gibi temiz havamı ,oksijenimi aldım eve dönmek için yola koyulduk.
          Bi baktık sabahki güzel havadan eser yok tam eve girdik yağmur bastırdı ,ıslanmadan yırttık bu defa allah muhafaza sıçana dönebilirdik hihih.
Yağmurun ardından çıkan gök kuşağı bayılıyorum bu manzaraya hemen resimlemek istedim.
Muhtesem bi görüntü değilmi helede buram buram kokan toprak kokusu ohhhhhhh
sizde çekin içinize olurmu
                                            sevgiler......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...