BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

21 Nisan 2012 Cumartesi

ŞIK KARGO PAKETİ???



Dün akşam geç saatte kapı çaldı ayyyy yüreğim ağzıma geldi oldu bitti gece geç saatte çalan kapı ve telefon zillerinden hep ürkerim sanki kötü bir haberin çanları gibidir benim için .
Ölüm ,hastalık vs....(Allah korusun AMİN)

Ürkek birtavırla açtım kapıyı çok şükür karşı komşum ,dün biz evde yokken (çanakkale müzesi gezisi için gitmiştik hani dün bahsetmiştim)kargo gelip bu şık paketi bırakmış.
Paket nerdenmi hemen söylüyorum DENEDİMBİLİYORUM 'dan
Tesekkürler denedimbiliyorum.com şık paket için ayrıca tesekkürler sizlerde yukardaki bağlantıya üye olup yeni ürünler deneyip ,deneyimlerinizi paylaşıp sürpriz hediyeler kazanabilirsiniz,
hadi bakalım hepinize günaydınlar ve iyi pazarlar .
HOŞÇAKALIN,SEVGİLER....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...