BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

14 Mayıs 2012 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ HEDİYELERİM :))))

Şimdide anneler günü hediyelerimle karşınızdayım aslında annemi kaybettikten sonra anneler gününde hediye almayı sevmiyorum defahatle söylememe rağmen çocuklarıma laf anlatamıyorum anlatamıyacağım gibi de görünüyor.
neyse lafı çok fazla uzatmadan geçelim hediyelerimizden bahsetmeye;


mağlumunuz üzre bende çocuk çok çocuk çok olması demek
 hediyeninde çok olması demek dimiii ama:))))
iki kızım eşarp almış,oğullarımdan küçük olan çalar saat aldırmış babasına çok enteresan bu bana sanki sabahları uyanamıyosun sen izlenimi verdi ama neyse,
büyük oğlum müzik dinlemeyi çok sevdiğim ve kızımla aynı müzikleri dinlemekten zevk alamadığımız için mp3 çalar almış:))hep çakışır çoğunlukla zevklerimiz büyük kızımla
artık takıcam kulaklığı kulağıma ohhh misss kızımda ne dinlerse dinlesin duymuyacağım artık yaşasın:)))



eşarplarım ARNİSADAN Twill eşarp ben twill eşarp kullanmayı daha çok seviyorum kaymıyo,ön tarafı yuvarlak oluyo bu yüzden tercihim %90 twill eşarp.
daha öncede çok ARNİSA eşarp kullandım ve çok memnun kaldım eğer sizlerde kullanmak,ARNİSA eşarpla tanışmak istersenizbenim eşarbın aynısı bakınız tık tık

diğer eşarbımın aynısı tık tık

diğer modellere bakmak isterseniz buraya tıklayınız

NOT: Canım çocuklarım  Zeynep Nur,Emre Can,Ahsen,Efe Aslan  sizi çok seviyorum yavrularım iyiki varsınız iyiki hayatımı aydınlatan güneş gibi her sabah yuvama doğuyorsunuz siz zaten en büyük hediyesiniz benim için canlarım benim

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hanhildem:çok tesekkürederim sevgiler

      Sil
  2. size buradan bloğuma hoş geldiniz demek istedim.. hediyelerinizi güle güle kullanın. anneler gününüz kutlu olsun.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif hanım hoşbuldum sizde hoş geldiniz çok tesekkürler sizinde anneler gününüz kutlu olsun sevgiler

      Sil
  3. Hediyelerini güle güle kullan canım,pek güzeller,,,,öpüyorum selamlar

    YanıtlaSil
  4. Baloguma yaptığın güzel ziyaret ıçın çok teşekkür ederım.Geçmişde olsa Anneler günün kutlu olsun.4 evlattan gelen 4 ayrı güzel hediye,güle güle kullan inşallah.sevgıler.

    YanıtlaSil
  5. merhaba sizi izlemeye aldım...
    hediyeleriniz çok güzelmiş...
    geçmiş anneler gününüz kutlu olsun..
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkürler arkadaşım hemen bende bloguna geliyorum sevgiler

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...