BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

11 Mayıs 2012 Cuma

BU GÜN BEN BÖYLEYİMMM!!!!!

Bir garip yolcuyuz hayat yolunda bir kuş misali her an uçmaya hazır ama asla konduğumuz daldan bir daha kalkmıyacakmışcasına yapışığız hayatla.....
bu nasıl bir çelişki.....???
 hayatın gülleri var koklamaya doyulmayan,
dikenleri var yüreğimizi kanatırcasına batan;
acaba gül dikensiz olsa olurmuydu ?
yine mecnun leylasını bulurmuydu?

hayatın hep güllerini koklayıp dikenleriyle hiç tanışmayan varmı dır acaba?
varsa ben burdayım diye yüksek sesle bir çığlık atarmı???

Aslında her haliyle hayat yaşamaya değermi?değmelimi?

BU GÜN BEN BÖYLEYİM!!!!!!!!!!!!!!
 her anneler günü ,her annem aklıma geldiğinde böyle saçmalarım işte:(((
yazdıklarımın ,düşündüklerimin bir mantığı varmı yada hayatta benim gibi düşünenler varmı ?
hep mantıklı bir şeyler düşünmek zorundamıyım  ?
çok özledim be annem seni her ne kadar biz birer arkadaş olamasak da senle ....
şizofren olsanda canımdın benim, halada öylesin
ben sanmıştımki yıllar geçtikçe alışıcam yokluğuna 
yaralarım kabuk bağlıyacak
yok be annem hala ilk günki gibi
belkide ilk günkinden beter kanıyor....
yokluğun çok zor annem !!acaba bilseydin sensizliğin zor olduğunu yine bırakıp gidermiydin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...