BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

7 Mayıs 2012 Pazartesi

SADE BİR DOĞUM GÜNÜ:)))



Ayyy arkadaşlar dünden buyana bizim pc ye bir haller oldu masa üstü resimleri açılmaz, bloga resim yüklenmez delirdim yaaaa offfff
neyseki zorda olsa format atmadan bununda üstesinden gelebildim sonunda
hafta sonu yeğenimiz nursena'nın doğum günüydü onlar bir gün önce kutlamıştı fakat bide biz öyle kendi aramızda kutlayalım dedik.
en son oğlumun doğum gününü kutladım ve bir takım nedenlerden dolayı(ailevi) tövbe etmiştim.Ama nursena isteyince dayanamadım aslında doğum günü değildi asıl niyet pasta ve abur cubur yemek doğum günü bahanee:)))
bizde aynen öyle yaptık basit bir pasta kuruyemişler kola falan işte hep bilindik şeyler öyle geçiştirdik çocuk mutlu oldumu oldu .


 öncesinde birde parka götürüdüm gezdirdim laf aramızda çocuklarımı gezdirdim kendimimi onuda bilemiyorum yani hihihih
parktaki resimleride paylaşmıyorum onlar bir sonraki posta inşallah çünkü park gezmesi değil sanki komedi filmi :))) neyse ondan şimdilik sadece bu kadar bahsedeyim olurmu canlarım koptuk yani okadar söyleyeyim
       Canım benim nursena çok şatafatlı bir doğum günü yapılmış gibi mutlu havalarda uçuyordu ,bitanem ne güzel hep böyle azla yetinmeyi ,elindekiyle şükretmeyi bilerek büyü tatlım benim
İYİKİ DOĞDUN BİDENEM SAĞLIKLI,SIHHATLİ,NEŞE DOLU HANIM HANIMCIK BİR GENÇ KIZ OLDUĞUNUDA GÖREBİLMEK ÜMİDİYLE ÇOK ÖPÜYORUM SENİ.....

şimdilik benden bu kadar bir sonraki postumuza kadar sevgilerle.......



1 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı beğenerek takip etmekteyim . İzmir ucak biletleri olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlayınSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...