BLOGUMDAKİ RESİM VE YAZILARIN BİLGİM DIŞINDA ALINMASI,ÇALINMASI,YAYINLANMASI 5846 SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR.DİKKATİNİZE........

5 Haziran 2012 Salı

YENİ KİTABIMLA GELDİMMMMM :)))KOCAMAN MERHABALARRRR!!!!

Merhabalar.......

Nedendir bilinmez bloglarda acayip bir sessizlik hakim keza bende öyleyim öncedende bahsettiğim gibi yazmak hatta pc başına geçmek gelmiyor içimden noldu bana bilmiyorum anammmmm inşallah amansız bir hastalığa tutlmadım ahahahahaha:))))
Anacım aslında şaka bir tarafa pek evde değilim uzun geçen kışın acını çıkarır vaziyette her gün bir yerlere gidiyorum kimi zaman bir dost buluşması kimi zaman mecburiyetten yani bunlar mazeret sayılırmı bilemiyorum ama son durum böyle canlarım:)))))
Tabiiiiiki birde pc kavgası yaptığım oğullarımı unutmamak lazım artık okullarda tamamen kapanırsa rüyamda görcem gibi geliyoooo pc yi ühühühühühühü:((((

zaten yazları pek zamanda olmuyo yaz temizliği, biraz tatil,düğünler,ardından ramazan ve bayrammmm tekrar birde güzzz temizliğiii hopppp kış geldi bile yapılan kış hazırlıklarını ve açık öğretim okuduğum için çözülen deneme sınavlarını ve ders çalışma fasıllarını saymıyorum bileeeee.,.,.,.,.,.,.
sanırım kadın olmak zor ötesi zor bi durum ayyy sanırım değil eminimmmmm aslında bizlere birer madalya falan verseler yahut emekli falan etseler nasııılllllllll olur acebaaaaa yok biz ev hanımıyızzz ne yapıyoruzzzki akşama kadar yan gelip yatıyoruzzzz
anneliğimiz hiç sayılmıyo zatennnn halbuki bilmiyolarki en zor meslek annelik asla senelik,aylık izni yok
dinlenmesi tatili yok  varsınn hiç bişeyi olmasın dünyayı tamamiyle dolduran kocaman sevgisi var annelerin ,yumuşacık kalpleri,en ufak bişeyde sızlayan vicdanları var yaaaa annelik böyle bişeyyyyy işteeee

.... anammmm lafı nekadan uzattım böleee beaaaa pöffff:))))
yukardaki resim ne alaka demeye başladığınızı duyar gibiyim bu resimdekiler yeni okumak için aldığım kitaplarım efenimmmmm!!!!!!!
Özlem Şahin in Töre adlı eseriii kitap okumayı çok seviyorum okudukça kelime haznemin genişlemesi çok hoşuma gidiyor hem ruhumu dinlendiriyor hemde yeni şeyler öğreniyorum benim için züpperrrr bi durummmm
okuduktan sonra içeriği hakkındada bilgiler veririm inşallah tabiikkiii ölmezsemm:))))

şimdilik benden bu kadar hemmen kendimi mutfağa kahvaltı hazırlama ışınlıyorummm :)))
okuyan gözleriniz yorum yazan elleriniz dert görmesin canlarıımmmmm görüşünceye kadar hoşça bakın zatınıza 
sevgiler........


1 yorum:

  1. hoşgeldin blogger annelere canım :) takipteyim, buyur gel bana da beklerim :)

    YanıtlayınSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ,ŞİMDİDEN ÇOK TESEKKÜRLER...